Agenda

09:00

REJESTRACJA

09:30

OTWARCIE

11:20 - 12:00

PRZERWA

12:00 - 13:30

WARSZTATY - I TURA

12:00 - 13:30

Wybierz jeden z czterech poniższych:

1. Paulina Mikuła "Prosty język – czym jest i jak go stosować".
Opis: Celem warsztatów jest przybliżenie idei prostego języka, który w żadnym wypadku nie jest językiem prostackim. Zostaną także omówione zasady prostej komunikacji oraz zalety jej stosowania.

2. Wojtek Biendzio "Podstawy AI w Marketingu. Jak zaoszczędzić dużo czasu i zwiększyć efektywność działań". 
Opis: Warsztat będzie składał się z dwóch części. W pierwszej "AI w tworzeniu treści" zostanie zademonstrowane narzędzie Chat GPT. Bedzie mowa o organizacji promptów, pisaniu postów w mediach społecznościowych, SWOT, Buyer Personie, sporządzaniu notatek i zestawień w postaci tabel. W drugiej "AI w designie i wideo" zostaną omówione takie narzędzia jak Dall-E, Midjourney, Heygen. Zostanie zademonstrowany proces tworzenia grafik marketingowych, awatarów wideo (teoria), tworzenie wideo ze skryptem. Warsztat łączy elementy prezentacji, demonstracji i praktycznych ćwiczeń.
Uwagi: Uczestnicy mogą przynieść własne komputery. Dla pełnego doświadczenia, zalecane jest wcześniejsze wykupienie dostępu do prezentowanych narzędzi np. licencji Chata GPT (trener nie udostępnia swoich licencji na narzędzia).

3. Marcin Laskowski "Turbo w e-commerce. Automatyzacja marketingu na drodze biznesu online".
Opis: Warsztat zaprezentuje 5 kroków optymalizacji marketingu w biznesie e-commerce. Posługując się popularnym narzędziem do automatyzacji marketingu, przejdziemy ścieżkę wdrożenia narzędzia i mówimy na przykładach sposoby zwiększenia efektywności działań marketingowych w obszarze on-site i komunikacji newsletterowej. 

4. Cezary Chwicewski "Sekrety kreatywności ".

13:30 - 13:50

PRZERWA

13:50 - 15:20

WARSZTATY - II TURA

13:50 - 15:20

Wybierz jeden z czterech poniższych:

1. Paweł Jankowski "Masz już konto Google Ads i nie wiesz, co dalej? Analityka, panel reklamowy i poprawna konfiguracja Google Ads".
Opis: Zanim utworzy się pierwszą reklamę w Google Ads, warto sprawdzić jak skonfigurowane jest konto, jak wygląda strona internetowa, czy jest dobrze zaimplementowana analityka, jakie zdarzenia chcemy mierzyć oraz jak przygotować sobie dane do optymalizacji reklam. Masz już konto i nie wiesz, co dalej? Przyjdź i razem przez to przejdziemy.
Uwaga! Warsztat ma charakter teoretyczno-praktyczny, dlatego niezbędne będzie posiadanie laptopa ze sobą wraz z utworzonym już kontem Google Ads i (najlepiej) połączonym ze stroną internetową GA4 i GTM.

2. Temat warsztatu ujawnimy wkrótce!

3. Mariusz Kapusta "Zarządzanie projektami marketingowymi – jak pogodzić zmienność, kreatywność i agresywne deadline'y bez wpadania w chaos".
Opis: W dzisiejszym świecie marketingu, kreatywność jest kluczem, ale bez odpowiedniego zarządzania szybko może zamienić się w chaos. Jeśli zastanawiasz się, jak pogodzić sprzeczne oczekiwania, agresywne deadline’y i nieograniczoną kreatywność z potrzebą kontroli i przewidywalności, ten warsztat jest dla Ciebie. W trakcie warsztatu rozwiniemy tematykę wystąpienia. Pokażę Ci, jak radzić sobie z wyzwaniami marketingowymi w sposób dynamiczny, a jednocześnie skuteczny.
Rozpoczniemy od podstawowej metodyki, która pomogła już wielu projektom wyjść z chaosu - metody 12 Pytań KISS PM®. Przejdziemy przez kluczowe role w projekcie, omawiając, kto jest za co odpowiedzialny, i jakie ryzyka wiążą się z brakiem ich zaangażowania. Pokażę, jak przy pomocy macierzy interesariuszy utrzymać w ryzach relacje z klientami i wewnętrznymi zespołami. Na koniec omówimy proces zarządzania zmianą, czyli jak sprawnie reagować na nieuchronne zwroty akcji w projekcie.
Ten warsztat to konkretna dawka praktycznych narzędzi, które pomogą Ci w codziennych wyzwaniach projektowych. Dowiesz się, jak uniknąć najczęstszych pułapek, jakie niesie ze sobą zarządzanie projektami marketingowymi, a jednocześnie nie stracić z oczu kreatywności i innowacyjności, które są sercem każdej kampanii.

4. Adam Dzieszuta "Wartościowy content video - czyli dlaczego zaangażowanie odbiorcy jest ważniejsze od idealnego kadru".
Opis: Żyjemy w świecie w którym treści video zalewają nas z każdej strony. Spora ich część jest wątpliwej jakości- i przemyka przez nasze oczy niezapamiętana. Podczas warsztatu podzielę się moimi spostrzeżeniami- jak tworzyć treści które zapamiętają nasi odbiorcy?

15:20

ZAKOŃCZENIE

Powered by atecplugins.com