Prelegenci

prelegent EastMedia 2024

Wojciech Biendzio
CEO Bien Agencja

Specjalista marketingu internetowego z ponad dekadą doświadczenia. Jako właściciel Bien Agencja, wraz ze swoim zespołem tworzy i wdraża kompleksowe strategie obecności firm w mediach społecznościowych. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych, wykorzystując najnowsze trendy i narzędzia digital marketingu.

W trakcie swojej kariery Wojciech przeprowadził szkolenia z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku dla ponad 350 firm, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jego ekspercka pozycja w branży znajduje odzwierciedlenie w roli wykładowcy akademickiego na elitarnym kierunku MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku, gdzie prowadzi przedmiot E-Biznes. Ponadto, jako szkoleniowiec współpracuje z czołowym magazynem dla marketerów w Polsce - Marketer+.

prelegent EastMedia 2024

Cezary Chwicewski
Dyrektor kreatywny Electrum Up To Date Festival

Wielopłaszczyznowy twórca, artysta i wodzirej. Będąc dyrektorem kreatywnym Electrum Up To Date Festivalu jest pomysłodawcą i managerem akcji Don’t Worry Be Yourself, której hasło flagowe brzmi: "Kiś Ogórki Nie Emocje". Działania ze spektrum DWBY obejmują również projekt "Wyślij Pocztówkę Dla Babci", która od lat wspiera Seniorów i bliskie, międzyludzkie relacje. O działaniach Cezarego mówiono m.in. na łamach Polsat News, Marketing Przy Kawie, Nowy Marketing, Polskie Radio, Na Temat, Aszdziennik, Onet czy Interia.

Jest laureatem wielu nagród i wyróżnień np. Osobowość Roku Województwa Podlaskiego w kategorii Kultura, Nagroda Artystyczna Marszałka Województwa Podlaskiego, liczne miecze Klubu Twórców Reklamy - a wszystko to sprawia, że dzieli się swoimi wartościami na warsztatach, konferencjach i wykładach (Warsaw Music Week PRO, Greenpeace, Centrum Spotkania Kultur w Lublinie czy gdański Instytut Kultury Miejskiej).

prelegent EastMedia 2024

Adam Dzieszuta
CEO Attention Maker

Właściciel firmy produkującej content video Attention Maker. Od dziecka lubił oglądać reklamy do tego stopnia, że dzisiaj sam je kręci. Filmowanie, oświetlanie, montowanie czy latanie dronem nie są mu obce. I jak sam mówi – lepszej pracy nie mógłby sobie znaleźć.

Tworzył treści reklamowe dla marek takich jak: Clipper, Kuvings, Unibep, Plum, 4 Szpaki, Kontri, czy Letniskowo.

W wolnym czasie gra w tenisa i jeździ motocyklem.

prelegent EastMedia 2024

Paweł Jankowski
Specjalista Meta & Google Ads w Bien Agencja

Od niemal 4 lat tworzy i optymalizuje kampanie reklamowe, zdobywając w tym czasie duże doświadczenie praktyczne w różnych branżach. Uważa, że analityka jest nieodłącznym elementem pracy reklamodawcy, dlatego stale się w niej szkoli i kładzie duży nacisk na jej wykorzystanie we współpracy z Klientami.

Posiada certyfikację DIMAQ Professional.

prelegent EastMedia 2024

Mariusz Kapusta
CEO Leadership Center

Ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Jego ponad 20-letnie doświadczenie obejmuje prowadzenie międzynarodowych projektów IT oraz opracowywanie i wdrażanie procesów zarządzania projektami w pełnym przekroju branż - od budowlanej, przez farmaceutyczną, po produkcyjną.

Jest uznanym mówcą i mentorem w dziedzinie zarządzania projektami, przywództwa oraz narzędzi do zarządzania projektami. Prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Leadership Center, która uczy, jak rozpoczynać i kończyć z sukcesem projekty w świecie, w którym brakuje czasu, brakuje zasobów za to nie brakuje problemów. Wykładowca, trener i właściciel kanału na YouTube "Zarządzanie Projektami – Mariusz Kapusta". Twórca metody 12 pytań KISS PM® i autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. Prywatnie pasjonuje się strzelectwem dynamicznym (praktycznym) i poszukiwaniem nowych ekstremalnych oraz intelektualnych wyzwań.

prelegent EastMedia 2024

Marcin Laskowski
Marketing Automation Specialist w Sempai

Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu w różnych branżach pozwala mu wnieść do każdego projektu szerokie spojrzenie na biznes i elementy działające w systemie, jakim jest sklep online.

W swojej codziennej pracy wykorzystuje dane i automatyzacje do optymalizacji komunikacji w sklepach e-commerce oraz do usprawniania procesów zakupowych naszych klientów.Wspiera zespoły specjalistów, dostarczając danych i analiz skuteczności poszczególnych kanałów marketingowych, a także dynamikę popularności kategorii i grup produktowych.

Wśród marek, dla których prowadził działania, znalazły się między innymi: Aquaelzoo.pl, Cocolita, Marko.pl, Matka Polka Hybrydowa czy Focusgarden.pl.

prelegent EastMedia 2024

Paulina Mikuła
Vlogerka, konferansjerka, twórczyni kanału językowego pod tytułem „Mówiąc Inaczej”.

Absolwentka filologii polskiej na UW. Od 11 lat tworzy językowy kanał w serwisie YouTube pt. „Mówiąc Inaczej”, który jest najpopularniejszym w Polsce vlogiem o tej tematyce.

Prowadzi szkolenia dla pracowników firm oraz instytucji z prostego języka.

W kwietniu 2016 roku ukazała się jej pierwsza książka poświęcona zagadnieniom językowym pod tytułem „Mówiąc Inaczej”. Jesienią 2020 wydała „LiteraTOURę”, czyli zbiór 150 felietonów na temat polskich książek.

Powered by atecplugins.com