Prelegenci

wojtekbe (1)

Wojciech Biendzio
CEO Bien Agencja

Związany z marketingiem internetowym od ponad 12 lat, stricte z ekosystemem Meta od ponad 7 lat. Właściciel agencji social mediowej Bien Agencja. Wraz ze swoim zespołem tworzy strategię obecności firm w social mediach oraz później ją realizuje. Projektuje i prowadzi efektywne kampanie reklamowe w social mediach. Przeprowadził szkolenia z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku dla ponad 300 firm, między innymi: dealerzy Volvo oraz Jaguar Land Rover, Pronar, Danwood S.A., Polski Klaster Budowlany, Adampol S.A.

Wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku na elitarnym kierunku MBA - przedmiot E-Biznes oraz szkoleniowiec topowego magazynu dla marketerów w Polsce - Marketer+. Prelegent podczas wielu konferencji branżowych.

Dodatkowo angażuje się aktywnie wspierając lokalne inicjatywy zrzeszające oraz edukujące marketerów, jak np. sponsoring cyklicznego wydarzenia Sljedzim Internety oraz Patronat Strategiczny konferencji EastMedia.

Bolek Kamil EastMedia

Kamil Bolek

Kamil Bolek, niezależny ekspert w zakresie influencer marketingu oraz wykorzystania YouTube w komunikacji marki. Z pasji i wykształcenia PR-owiec i psycholog ekonomiczny.

Był CMO i członkiem zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), wcześniej Head of Communication platformy indaHash.

W branży marketingowej pracuje od 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, wykładowca studiów podyplomowych (w tym MBA) oraz Arbiter Komisji Etyki Reklamy.

Joanna i Jarek Burdek EastMedia

Joanna i Jarek Burdek
Brand Useful

Małżeństwo strategów, wykładowców, marketerów. 
Razem prowadzi firmę Brand Useful. Pomagają firmom budować mocne marki i nie konkurować ceną. Uczą, jak docierać prosto do mózgu klienta skutecznymi treściami.

Przez lata pracowali z różnymi biznesami (Continental, Multikino, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, O bag).

Ich strategie pomagają nie strzelać pomysłami jak z katapulty, ale uporządkować chaos i poukładać marketing.

kwadrat_m_lipska_update

Marcelina Lipska
CEO F1Brand, Marketing Consultant & Strategist, Digital Marketing Trainer

Marketer i strateg, który od 10 lat wykorzystuje digital marketing i nowe technologie do rozwoju firm. Na co dzień buduje i konsultuje strategie marketingowe dla małych i średnich firm, a także korporacji. Specjalizuje się w komunikacji w social media, employer brandingu i analizie danych. Pomaga firmom rozwijać się w Internecie, skalować biznes także na rynki zagraniczne oraz wspiera w rekrutacji pracowników do wewnętrznych działów marketingu.

Szkoli firmy z obecności w social media i digital marketingu, wykłada na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie oraz na Wyższej Szkole Bankowej. Jej artykuły publikował m.in. Forbes, Newsweek, Nowy Marketing, Brief, Marketing i Biznes.

Prywatnie jest trenerem tenisa i miłośniczką Rogera Federera, od którego przedsiębiorcy mogą się wiele nauczyć.

Anna Moczulska EastMedia

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion

Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej. Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.

Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”. Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.

Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.

Tomasz Palak EastMedia

Tomasz Palak
tomaszpalak.pl Kancelaria Radcy Prawnego

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie.

Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach.

Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl.

Twórca książki "Internet a prawo - jak się nie potknąć?".

Prywatnie gitarzysta.

Maciej Sawicki_EastMedia

Maciej Sawicki
Creative Consultant w White Bits

W White Bits tworzył strategie komunikacji m.in. dla: Województwa Podlaskiego, Rockstar, Skanska, Volvo i Frisco.

Jest praktykiem metody Design Thinking, którą poznał podczas stażu TOP 500 Innovators na Stanford University w USA.

Ukończył również Szkołę Strategii Marki.