Prelegenci
![wojtekbe (1) wojtekbe (1)](http://eastmedia.com.pl/wp-content/uploads/bb-plugin/cache/wojtekbe-1-square-3b7a0b24452f5be9d49f204b29375ee3-vh2aowxjnkpl.png)
Wojciech Biendzio
CEO Bien Agencja
Związany z marketingiem internetowym od ponad 12 lat, stricte z ekosystemem Meta od ponad 7 lat. Właściciel agencji social mediowej Bien Agencja. Wraz ze swoim zespołem tworzy strategię obecności firm w social mediach oraz później ją realizuje. Projektuje i prowadzi efektywne kampanie reklamowe w social mediach. Przeprowadził szkolenia z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku dla ponad 300 firm, między innymi: dealerzy Volvo oraz Jaguar Land Rover, Pronar, Danwood S.A., Polski Klaster Budowlany, Adampol S.A.
Wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku na elitarnym kierunku MBA - przedmiot E-Biznes oraz szkoleniowiec topowego magazynu dla marketerów w Polsce - Marketer+. Prelegent podczas wielu konferencji branżowych.
Dodatkowo angażuje się aktywnie wspierając lokalne inicjatywy zrzeszające oraz edukujące marketerów, jak np. sponsoring cyklicznego wydarzenia Sljedzim Internety oraz Patronat Strategiczny konferencji EastMedia.
![Bolek Kamil EastMedia Bolek Kamil EastMedia](http://eastmedia.com.pl/wp-content/uploads/bb-plugin/cache/Bolek-Kamil-EastMedia-scaled-square-d8414b02e83ae96f3b86db3707bc23aa-uq7cmijskndl.jpg)
Kamil Bolek
Kamil Bolek, niezależny ekspert w zakresie influencer marketingu oraz wykorzystania YouTube w komunikacji marki. Z pasji i wykształcenia PR-owiec i psycholog ekonomiczny.
Był CMO i członkiem zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), wcześniej Head of Communication platformy indaHash.
W branży marketingowej pracuje od 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, wykładowca studiów podyplomowych (w tym MBA) oraz Arbiter Komisji Etyki Reklamy.
![Joanna i Jarek Burdek EastMedia Joanna i Jarek Burdek EastMedia](http://eastmedia.com.pl/wp-content/uploads/bb-plugin/cache/Joanna-i-Jarek-Burdek-EastMedia-scaled-square-bbe47e0153cdd28f9e8829ac31104a6b-i9shbfdkg8zw.jpg)
Joanna i Jarek Burdek
Brand Useful
Małżeństwo strategów, wykładowców, marketerów. Razem prowadzi firmę Brand Useful. Pomagają firmom budować mocne marki i nie konkurować ceną. Uczą, jak docierać prosto do mózgu klienta skutecznymi treściami.
Przez lata pracowali z różnymi biznesami (Continental, Multikino, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, O bag).
Ich strategie pomagają nie strzelać pomysłami jak z katapulty, ale uporządkować chaos i poukładać marketing.
![kwadrat_m_lipska_update kwadrat_m_lipska_update](http://eastmedia.com.pl/wp-content/uploads/bb-plugin/cache/kwadrat_m_lipska_update-square-88a9a48184092bb2a28a01acef1cdb8c-m6d8gi0r5k9w.jpg)
Marcelina Lipska
CEO F1Brand, Marketing Consultant & Strategist, Digital Marketing Trainer
Marketer i strateg, który od 10 lat wykorzystuje digital marketing i nowe technologie do rozwoju firm. Na co dzień buduje i konsultuje strategie marketingowe dla małych i średnich firm, a także korporacji. Specjalizuje się w komunikacji w social media, employer brandingu i analizie danych. Pomaga firmom rozwijać się w Internecie, skalować biznes także na rynki zagraniczne oraz wspiera w rekrutacji pracowników do wewnętrznych działów marketingu.
Szkoli firmy z obecności w social media i digital marketingu, wykłada na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie oraz na Wyższej Szkole Bankowej. Jej artykuły publikował m.in. Forbes, Newsweek, Nowy Marketing, Brief, Marketing i Biznes.
Prywatnie jest trenerem tenisa i miłośniczką Rogera Federera, od którego przedsiębiorcy mogą się wiele nauczyć.
![Anna Moczulska EastMedia Anna Moczulska EastMedia](http://eastmedia.com.pl/wp-content/uploads/bb-plugin/cache/Anna-Moczulska-EastMedia-scaled-square-b2f641e6c67fcdf64aacca87c603673a-j9wh4fuqpog6.jpg)
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej. Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.
Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”. Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.
Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.
![Tomasz Palak EastMedia Tomasz Palak EastMedia](http://eastmedia.com.pl/wp-content/uploads/bb-plugin/cache/Tomasz-Palak-EastMedia--square-bbda78168ad40ed244b74679f4b56ab2-f6jk0gbp4s7t.png)
Tomasz Palak
tomaszpalak.pl Kancelaria Radcy Prawnego
Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie.
Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach.
Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl.
Twórca książki "Internet a prawo - jak się nie potknąć?".
Prywatnie gitarzysta.
![Maciej_Sawicki_EastMedia Maciej Sawicki_EastMedia](http://eastmedia.com.pl/wp-content/uploads/bb-plugin/cache/Maciej_Sawicki_EastMedia-square-d9c048a20d4a03f0aa6ffb63c3b9ea1d-dusgbr4tfekh.jpg)
Maciej Sawicki
Creative Consultant w White Bits
W White Bits tworzył strategie komunikacji m.in. dla: Województwa Podlaskiego, Rockstar, Skanska, Volvo i Frisco.
Jest praktykiem metody Design Thinking, którą poznał podczas stażu TOP 500 Innovators na Stanford University w USA.
Ukończył również Szkołę Strategii Marki.